Kontakt

Bredballe Net har en fuld serviceaftale med Norlys. Norlys hjælper med administration, teknisk vedligehold og generel daglig drift.

Det betyder at det er Norlys, der står for de fleste daglige opgaver, såsom:

 

      • Flytninger 
      • Oprettelse/Opsigelse
      • Ejerskifte
      • Pakkeskift
      • Fejlmeldinger
      • Hjælp og support til produkter på vores net

Se muligheder for hjælp og

kontakt til Norlys her

eller ring på 7011 4040

 

 

 

Kontakt bestyrelsen her

 

Ved fraflytning skal du være opmærksom på, at opsigelsesperioden er løbende måned + 30 dage. Der vil automatisk blive foretaget refusion til fraflytter.

Såfremt du flytter indenfor foreningens forsyningsområde eller til et andet område forsynet af Norlys, kan du blot få flyttet dit abonnement.

Ved fraflytning er vi meget interesseret i at modtage tilflytters kontaktinformation af hensyn til kommende tilslutning.

 

 

Dette betyder, at du i de fleste tilfælde skal kontakte Norlys, men –

Skulle kontakten til Norlys mod forventning ikke fungere tilfredsstillende, er alle meget velkomne til at kontakte bestyrelsen.

Såfremt du har tekniske problemer med signalet, bør du i egen interesse først undersøge dine egne kabeltilslutninger samt om naboen eventuelt har samme problem.

Læs mere om husstandens installation her.

 

Driller dit Tv-signal – læs mere her